Samiswoi uniwersum 46

Forum graczy ogame ;) czyli nasze :P


#1 2008-03-26 15:36:29

Klementynka

Administrator

3990091
Call me!
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 23
Punktów :   

Zasady gry.

Witam wszystkich serdecznie

Dziś odezwał się do mnie Wardal i po krótkiej rozmowie postanowiliśmy rozruszać nasz sojusz
Czas ruszyc tyłki i wziąć się za latanie.
Wiem, że jest trudno- głównym powodem jest brak motywacji.
Dlatego też Wardal podsunął pomysł zorganizowania jakiegoś konkursu. Uwazam, że to świetny pomysł.
Na u12 bardzo często takie konkursy sa organizowane i z doświadczenia wiem, że to motywuje do latania i to bardzooo.

Postanowiłam zaczerpnąć częściowo pomysł właśnie z jednego z wielu konkursów - u12. Troszke jednak zmienimy zasady, już mówię jak miałoby to wyglądać,no więc:


Każdy zniszczony przez nas statek oraz system obronny miałby daną ilość punktów, które później byłyby podliczane. Punktacje za każdy statek można znaleźć niżej:


Sonda Szpiegowska; Satelita Słoneczny- 0,5 pkt
Lekki Myśliwiec; Mały transporter- 1 pkt
Ciężki Myśliwiec; Duży transporter- 2 pkt
Recykler; Statek Kolonizacyjny- 3 pkt
Krążownik- 4 pkt
Okręt Wojenny- 5 pkt
Bombowiec- 10 pkt
Niszczyciel- 12 pkt
Pancernik- 15 pkt
Gwiazda Śmierci- 100 pkt

Wyrzutnia Rakiet- 1pkt
Lekkie działo laserowe- 2 pkt
Ciężkie działo laserowe- 3 pkt
Działo jonowe- 4 pkt
Działo Gaussa- 5 pkt
Wyrzutnia Plazmy- 10 pkt
Mała Powłoka Ochronna- 6 pkt
Duża Powłoka Ochronna- 7 pkt


------------
Jeśli ktoś chce się bawić w niszczenie moonów, to za kazdego moona - 500pkt

W sytuacji gdy lecicie na ACS'a - pkt liczone są dla wszystkich agresorów.

Konkurs trwałby od dziś - od północy do ostatniego kwietnie. Tak byśmy mogli troszke tych punkcików nazbierać.

Gdzie zamieszczać wszystkie Rw? Założymy każdemu sojusznikowi temacik w którym będzie sobie je wklejał - Takowe już powstały, skopiowałam wszystkim punktacje by później było łatwiej podliczać punkciki

Wstawiamy RW od 1 % w górę..


A teraz najwazniejsze

Wiadomo, skoro mamy konkurs, to i nagrody by się przydały

Ja od siebie proponuje próbe moonowa na 20% -  z możliwością wymiany na surowce
Wardal zaproponował na razie na tą chwilę 1 mln deuterku.

Czekamy na innych sponsorów

Jak się Wam podoba pomysł? Zmiany, poprawki, uwagi mile widziane

Pozdrawiam i udanej zabawy życzę
                  Pati   <-- hihi ^_^

Offline

 

#2 2008-03-26 17:00:50

Wardal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady gry.

Wszystko dobrze Tylko zabawa zaczyna sie od 1% i Powodzenia Sojusznicy&Milej zabawy

Offline

 

#3 2008-03-26 17:41:43

Ventillo

Użytkownik

1082076
Skąd: Łódź / Anglia
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 11
Punktów :   

Re: Zasady gry.

... a straty własne?
Czy za straty własne przy "akcji" są ujemne punkty? Powinny być bo pyrrusowych zwycięzców nielza nagradzać... ;P

Offline

 

#4 2008-03-26 20:04:04

lamper

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: Zasady gry.

...odnośnie strat własnych to własnie sie zastanawiam, może by odjąć pkt w ten sam sposób jak je dodajemy?
np.
obronca stracił 10 lm wiec mamy 10 pkt
agresor stracił 3 lm więc zostaje nam 7pkt
prosto, łatwo i przyjemnie:)
no ale to tylko sugestia...
kolejna sprawa to wiarygodnośc naszych RW?
na jakiej zasadzie będzie to działało, że np ja sobie napisze, że strąciłem GS, a w rzeczywistości nic takiego miejsca nie miało:)
Chyba, że ufamy sobie wzajemnie i podchodzimy zdrowo do konkursu jak do czystej zabawy:)

No i propozycja:
Proponuje mnożyć zdobyte pkt X 2 jezeli RW zostanie "wykręcone" na graczu powiedzmy TOP 30 i monożyć X 3 jeżeli zdobędziemy jakieś punkciki na na graczu TOP 10.

Ale to tylko czyste sugestie do zaakceptowania bądz odrzucenia.

Offline

 

#5 2008-03-26 20:12:58

Wardal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady gry.

MNozenie topowe odpada zaduzo kombinowania a odejmowanie pkt to niewiem a wogole kazdy ma swoj dzial do wklejania rw i po klopocie kazdy bedzie liczyl

Offline

 

#6 2008-03-26 20:45:45

lamper

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: Zasady gry.

za duzo kombinowania z upolowaniem kogoś "TOP" czy pomnożeniem wyniku X2 czy X3?

Offline

 

#7 2008-03-26 20:58:11

Wardal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady gry.

To TRzeba sie szybko decydowac bo do polnocy malo czasu mi obojetnie ale lepiej tak jak jest podane bez odliczania swoich strat ani mnozenia ani z topki ale popisac zawsze mozna niech ktos jeszcze Sie wypowie na ten temat

Offline

 

#8 2008-03-26 21:10:12

lamper

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: Zasady gry.

ja juz mam cela bedzie sie liczyc jak teraz go ciachne:)?

Offline

 

#9 2008-03-26 21:30:07

Wardal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady gry.

LIczyc sie bede rw zrobione po polnocy 00:00:01

Offline

 

#10 2008-03-26 21:32:26

lamper

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 9
Punktów :   

Re: Zasady gry.

aaaaaaaa po północy mi sie zaloguje:/
teraz juz lece:)

Offline

 

#11 2008-03-26 21:48:29

Wardal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady gry.

Przypominam o Nagrodach

Offline

 

#12 2008-03-29 08:23:02

Klementynka

Administrator

3990091
Call me!
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 23
Punktów :   

Re: Zasady gry.

Tak przeglądałam podliczenia pkt Wardalka - nie sprawdzałam tylko przeglądałam podkreślam, żeby nie było:P

Wybrałam jedno rw gdzie było dosyć sporo obrony, hmm tak się zastanawiam czy nie powinniśmy znaleźć takiego konwertera, który będzie nam pokazywał ilość wybitej obrony podczas danej bitwy. Gdyż nie wydaje mi się by cała - do zera, została skasowana. Jak myślicie, czy zostawiamy tak jak jest i poprostu liczymy tyle ile widać podczas bitwy?

Pozdrawiam Klementynek

Offline

 

#13 2008-03-29 12:57:35

Klementynka

Administrator

3990091
Call me!
Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 23
Punktów :   

Re: Zasady gry.

Witam

Wprowadzamy małe zmiany - tak jak pisałam wyżej, nie doliczamy sobie pkt za stan bunkra jaki był podczas ataku, tylko za ilość wybitej obrony - NIE TAK JAK TO NIEKTóRZY DO TEJ PORY CZYNILI - Nie żebym się z kogos nabijała

Mistakes podsunął pomysł, by po kazdym zamieszczonym rw, zamieścić dodatkowo skana tej planetki, tak bysmy mogli zobaczyc co zostało po ataku - to raz, a dwa- by łatwiej było Wam/ nam podliczać punkciki

Pozdrawiam

Offline

 

#14 2008-03-29 13:10:05

mistakes

Administrator

7491558
Call me!
Zarejestrowany: 2008-02-18
Posty: 32
Punktów :   

Re: Zasady gry.

zgadzam sie z przedmówca przejdzmy od słów doczynów w moim raporciku juz widnieje    skanik kontrolny

AKUTALNE  zasady  okreslone wyraznie:
- liczymy tylko te obrone co została zburzona  , to co sie odbudowało  nie wchodzi  do ptk
- odliczamy straty własne w taki sam system ptk jak  liczymy ofiare
-po ataku dokonujemy skanu kontrolnego jesli walczylismy z obrona , b dokładnie wskazac ile tej obrony  zniszczono

Offline

 

#15 2008-03-29 14:46:33

Wardal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-02-21
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady gry.

ech trzeba bylo syzbciej sie udzielac to ja odpuszczam konkurs!! strata czasu na ponowne skanowanie ja skanuje 14 skanow wybieram wraca dalej lece z 3 fale i dosyc ale coz zmieniliscie zasady to ...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.avatar2009.pun.pl www.nilfgaardguild.pun.pl www.skfesta.pun.pl www.radio-hajnowka.pun.pl www.fullcross.pun.pl